ACCIÓ – NON
Projecte de creació d’un nou model de negoci per crear una nova cadena de valor pel sector tèxtil de fibra reciclada provinent del residu post-consum.
L’objectiu general del projecte és impulsar i crear una nova cadena de valor tèxtil de fibra reciclada post-consum dins el territori català, mitjançant la creació d’una planta per a la preparació pel reciclatge.
Durant l’execució del projecte, s’ha implementat una nova línia de negoci la qual ha permès impulsar la cadena de valor del reciclatge tèxtil post-consum mitjançant la creació d’una planta de preparació del reciclatge tèxtil dins del territori català i mitjançant la incorporació d’aquesta matèria secundària en les col·leccions de marques de moda catalanes a través de l’ecodisseny. Per tal que planta i la cadena de valor creada cobri de moviment i sentit, s’ha impulsat una activitat des de l’acció comercial amb les marques, i per aquest motiu s’ha fet un pilot amb 3 marques de moda per tal de posar en marxa la cadena de valor: MANGO, on s’han desenvolupat pecs de roba, IGNIGARRAF amb qui s’ha desenvolupat cortines i, HIJOS DE BASSOLS amb qui s’han desenvolupat teixits per la llar.